![]() |
Naša želja je narediti hitro primerjavo prednosti, ki jih nudi portal OZ Slovenije in portal OOZ Mozirje oz. pristop po sistemu, ki ga nudi podjetje RR d.o.o. Velenje. Pogled je usmerjen k uporabnosti, ki je namenjena obrtniku, ponudniku storitev, informiranju, ter trženju preko portala OZS primerjalno z OOZ Mozirje.
Celoten prispevek si poglejte pod VEČ.
|
Portal je postavljen tako, da predvsem obvešča svoje članstvo in druge obiskovalce o svojih aktivnostih, Je tipičen primer hierarhične organiziranosti, kjer se podatki posameznih članov izgubijo nekje globoko v registrih. Vsebine niso urejene tako, da bi bili upoštevana pravila optimizacije, pa tudi obrtnik, ki svojo ponudbo predstavlja preko OZS je postavljen tako, da je dostopen le preko iskalnika na strani OOZ, Google, pa ga po tem naslovu že ne najde več.
Primer, ko napišeš v iskalnik obrtnega registra MIZAR jih najde 9, če je ta beseda MIZARSTVO pa jih najde 1467, Kdo lahko zagotavlja, da bo ravno vaša ponudba med prvimi in kdo lahko zagotavlja, da boste iskani preko tega iskalnika na portalu OZS, saj večina izkalcev uporablja Google. Najdeni podatki iz registra, ne dajejo podatkov o ponudbi obrtnika, temveč le v kateri sekciji je prisoten, ter ponuja vsebino iz dejavnosti, ne pa individualne ponudbe, ter posebnosti ponudnika blaga ali storitev.
Primer: mizar luče
Zopet na seznamu ni Melu mizarstvo d.o.o., ki je strogo specializirano za izdelavo notranjih vrat.
Tudi portal OOZ Mozirje je v delu lastne predstavitve hierarhičen. Register članstva je razvrščen v sekcije. Vsak član je v registru predstavljen z osnovnimi podatki, povezavo do spletne strani in blokom za opis ponudbe po alinejah. Podatke vnese in jih preveri RR d.o.o. saj le tako pridemo do točne ponudbe obrtnika. Urejanje podatkov se prenaša na lokacijo, ko so zato dani pogoji. Prvi pogoj je odgovorna oseba, ki je podučena, kako se pripravi podatke in kako se jih umesti na pravo mesto.
http://www.ooz-mozirje.si/index.php?klj=notranja+vrata&jez=1&id=9462&pg=k010q seveda takoj najde Mizarstvo Melu. Vsa iskanja so podprta z aplikacijo dinamičnih zemljevidov, ki si sprotno računajo povečavo, glede na krajevno razpršenost zadetkov.
Vsebina na e-letaku je v generalnih podatkih povzeta iz registra in je razširjena z zemljevidom, dodatnim prostorom za vsebine (tekst, slike, video posnetki, animacije ... ) ter obešalnikom aplikacij. Tu lahko obesimo katero koli aplikacijo si poželimo, od prireditvenega koledarja, oglasne deske, informacije o rezervacijah itd.
Naslednje področje, ki ga člani lahko koristijo je elektronski časopis. Ta je zasnovan tako, da je lahko del internega časopisa na posamezni individualni strani obrtnika, ki ima aplikacijo e-novice. Posamezni članki so del e-novic na portalu OOZ in so vstopna vaba, na spletno stran posameznega obrtnika, ki ji dvigujejo pomembnost in posledično tudi obisk njegove strani.
Pristop RR d.o.o. je od pristopa OZS zasnovan na povsem drugačnih osnovah. RR d.o.o. se ukvarja s spletnimi aplikacijami že od leta 1996 dalje in ima dolgoletne izkušnje, kar je pomembno za direktni marketing. Ne delajmo si iluzij, da bodo ponudbo obrtnikov kupci iskali preko Območne Obrtno-Podjetniške zbornice, iskali jo bodo predvsem preko Googla. Portal Območne Obrtno-Podjetniške zbornice mora biti v tem delu tak, da nudi dobro optimizacijo strani (on site) in širše (off site). Postati mora dovolj gledan, da bo dvigoval rejtinge vsem, ki so v stran vključeni, da bodo s svojo ponudbo lahko dovolj udarni na internetu. Z interaktivnimi zemljevidi združujemo obrtnike po sekcijah, kar daje obiskovalcu zelo enostaven pregled ponudbe.